Moet Sinterklaas nog gevierd worden?

Hoe denkt u erover? Is Sinterklaas een kinderfeest dat niet meer gevierd moet worden of is het onschuldig en leuk voor iedereen?

Comments

• Natuurlijk Bambam, het Sinterklaasfeest is een fijn kinderfeest. Al die onzin van de laatste jaren is opruiing tegen onze cultuur. Zij willen hun cultuur en geloof aan ons opdringen maar verwachten dat wij ook onze cultuur voorgoed los laten. Daar ben ik het niet mee eens. Wij laten jullie in de waarde maar laat ons ook genieten van onze rechten in ons eigen land.

• Helemaal mee eens. Ik genoot van de Sinterklaas periode.
    Als mensen zoveel over hebben om hun kinderen te verwennen, waarom zou het dan verkeerd zijn. Wat ik een groter probleem vind, zijn de mensen die niet genoeg inkomen hebben om mooie cadeau's te kopen voor hun kroost.

Er vallen altijd kinderen buiten de boot met Sinterklaas en Kerst en dat vind ik veel erger dan het hele gekrakeel over de sinterklaas discussie. Heel Nederland staat op zijn kop vanwege die Pieten maar naar het werkelijke probleem, keiharde armoede in Nederland kijkt de politiek niet.

Daar is geen actiegroep voor. Wij laten die mensen maar dobberen in hun financiële problemen.

Sign In or Register to comment.